אנגלית בדרך אחרת
תש"פ// 2019-2020
למידה פרטנית
לומדים ונהנים
ספרי לימוד יחודיים
שקופית קודמת
שקופית הבאה

אנגלית בדרך אחרת
תשע”ט//2018-2019

חוגי
אנגלית

חוגי אנגלית

הנה שוב מגיעה שנת הלימודים ואנחנו נערכים לשיפור וקידום  רמת האנגלית של התלמידים, של הילדים שלכם.
במהלך השנה נריץ חוגים ללימוד אנגלית בכפר הירוק וברמת אביב אבל ניתן מענה זמין וגמיש במהלך כל שעות היום באמצעות האינטרנט ללא הצורך לצאת מהבית והכל בשיטות הייחודיות של אנגלית בדרך אחרת.

חוגים ללימוד אנגלית אחר הצהרים

השנה אנחנו עומדים לרשותכם גם ברמת אביב: בימי שני בכפר הירוק וברמת אביב בימי רביעי.
אפשר להצטרף לחוג של פעם בשבוע אבל אפשר גם פעמיים בשבוע.

  • הפעילות מתחילה בצהריים עד הערב בקבוצות קטנות
  • חודש ראשון ניסיון בתשלום ולאחר מכן מתבצע חיוב בתשלומים
  • החישוב מקזז מראש ערבי חג וחגים
  • ניתן להשלים היעדרות מכל סיבה (להישאר למשך שיעור וחצי)
לימוד אנגלית
בחורה לומדת באינטרנט

שיעורים פרטיים ובקבוצות קטנטנות בפלטפורמות מיוחדות ללמידה online

שיעורים פרטים ללימוד אנגלית באינטרנט -זה לא מה שאתם חושבים… השיעור גמיש, נוח ואורך שלו מותאם ללקויי למידה. תהליך לימוד האנגלית הוא זהה לתהליך השיעורים והחוגים. קודם מאבחנים רמה, קושי, צרכים, יכולות ולקויות. ואז מתאמים ציפיות ואת את ספר הלימוד. שולחים את הספר המתאים ויוצאים לדרך… השיעור יכול להיות  30 או 45 או 60 דקות מותנה ביכולות של התלמיד. פעם או פעמיים בשבוע ( באופן עקרוני, פעמיים בשבוע עדיף מפעם בשבוע, גם אם זו רק חצי שעה כל פעם.) שיטה זו חוסכת זמן, הסעות מיותרות, ומאפשרת גמישות גדולה. יש לציין שהחוגים והמפגש החברתי עם תלמידים אחרים הוא תמיד עדיף.

1
שנות ניסיון בהוראת אנגלית ובעיקר למתקשים וללקויי למידה
ספרים ומשחקים מקוריים
ללימוד אנגלית
חודשים בשנה של
אנגלית בדרך אחרת

קייטנת פסח 2020

כמו בשנים קודמות גם השנה בע”ה נקיים את פעילות החנוכה שלנו.
זאת ההזדמנות לצמצם פערים, לשפר את רמת האנגלית .

הפעילות תתקיים בכפר הירוק בתאריכים , 01.04.2020 – 07.04.2020  מיום רביעי ועד יום שלישי (לא כולל שישי ושבת). 
אפשר לבחור מינימום 3 ימים מתוך ה-5.

הפעילות תכלול את תוכנית הלימודים האלטרנטיבית שלנו כמו גם פעילויות מגוונות כגון: משחקים, דיאלוגים, הצגות קטנות, שירים וכד’, והכל כדי ללמד את הילדים בצורה יעילה ומהנה!

שעות פעילות הקייטנה: 13:00 עד 8:30 

עלויות: 200 ש”ח ליום

על שיטת הלימוד

למידה פרטנית

למידה פרטנית

למידה בקבוצות קטנות - מדריך לכל 4 ילדים בממוצע. לאחר בדיקת רמת התלמיד אנו מתאימים לו תכנית לימוד אנגלית ייחודית.


למידת אנגלית במשחק

למידת אנגלית במשחק

בעזרת שפע של משחקים שפיתחנו וגם קנינו. המשחקים מעשירים אוצר מילים, משפריים הגייה, ומאפשרים שיחה תוך כדי. הם מטשטשים פערים ומגבשים חברתית.


שירים והצגות

שירים והצגות

השירים הם תמיד דרך נחמדה ללמוד אנגלית וההצגות מאפשרות לתרגל משפטים בע"פ ולצבור ניסיון בדיבור. את ההצגות התלמידים כותבים בעצמם.


לקויי למידה

לקויי למידה

אנחנו היחידים שנותנים מענה מלא ותוכנית וסדורה ללמוד אנגלית של לקויי הלמידה מרמת אפס ועד לבגרות 5 יחידות. התוכנית היא תוצאה של ניסיון מצטבר של
למעלה מ 20 שנה.


ספרים ומשחקים ללימוד אנגלית

ספרי SoftRead

ספרים ללימוד בשיטה ייחודית ומעולה להוראת הקריאה באנגלית המצליחה להקנות את הקריאה ביעילות ובמהירות מרביות גם ללקויי למידה ובעלי דיסלקצייה. השיטה מקנה קריאה עצמאית ומדוייקת, בזמן קצר במיוחד ומתאימה במיוחד לקורא העברית בכל גיל.

ספר לימוד אנגלית לילדים קטנים 4-7

חוברות YoungSoftRead

מוכנות לקריאה וקריאה באנגלית סידרה של חוברות אנגלית המיועדת לגילאי 4-7 בשיטה ייחודית המבטיחה קריאה עצמאית ורציפה ומונעת כשלים בקריאה מלכתחילה.

ספרי SoftTalk

ספרים ללימוד בשיטה ייחודית יעילה המבטיחה שכל אחד ידבר אנגלית! סידרה בת 6 ספרים המתאימים לתלמידים בכל גיל הגישה להוראת האנגלית היא הוליסטית, מובנית ומבוקרת ומתאימה במיוחד למתקשים וללקויי למידה.

משחקים

משחקי זיכרון ופאזלים ללימוד קריאה, אוצר מילים ומספרים באנגלית. אין די מילים לתאר את חשיבות הלמידה דרך משחק: הגברת המוטיבציה ללמידה, ההנאה והזיכרון לטווח ארוך.

ספרים ומשחקים ללימוד אנגלית

ספרי SoftRead

ספרים ללימוד בשיטה ייחודית להוראת הקריאה באנגלית המצליחה להקנות את הקריאה ביעילות ובמהירות מרביות גם ללקויי למידה ובעלי דיסלקצייה. השיטה מקנה קריאה עצמאית ומדוייקת, בזמן קצר במיוחד ומתאימה במיוחד לקורא העברית בכל גיל

read

משחקים

משחקי זיכרון ופאזלים ללימוד קריאה, אוצר מילים ומספרים באנגלית. אין די מילים לתאר את חשיבות הלמידה דרך משחק: הגברת המוטיבציה ללמידה, ההנאה והזיכרון לטווח ארוך. המשחקים מתאימים לכל גיל וללקויי למידה.

משחקי זיכרון לאנגלית
talk

ספרי SoftTalk

ספרים ללימוד בשיטה ייחודית יעילה המבטיחה שכל אחד ידבר אנגלית! סידרה בת 6 ספרים המתאימים לתלמידים בכל גיל הגישה להוראת האנגלית היא הוליסטית, מובנית ומבוקרת ומתאימה במיוחד למתקשים וללקויי למידה.

ABC לימוד

YoungSoftRead

מוכנות לקריאה וקריאה באנגלית סידרה של חוברות אנגלית המיועדת לגילאי 4-7 בשיטה ייחודית המבטיחה קריאה עצמאית ורציפה ומונעת כשלים בקריאה מלכתחילה.

 

וידאו

רוצים לשמוע על שיטת הלימוד של אביב אנגלית בדרך אחרת לפני שנרשמים? 

צפו בסרטון המדגים שיטה אחת ממגוון השיטות שלנו ללימוד אנגלית. בנוסף היכנסו לעמוד הוידיאו ובו תוכלו לצפות במגוון סרטונים המראים את מגוון פעילויות לימוד האנגלית שלנו… 

וידאו אודות שיטת הלימוד
נגן וידאו

הצצה קטנה

לומדים

נהנים

המלצות

המלצות

בפסח 2015 שמחנו לקחת חלק בקייטנת אנגלית של "אביב אנגלית" היינו קבוצה של 5 ילדים מכיתה א.... ולמרות שאלה היו רק 5 ימים של 4.5 שעות כל יום הילדים הספיקו כמעט לסיים את תוכנית הקריאה, למדו מילים בסיסיות דרך מישחקים, חוו חווית למידה מרתקת ונהנו מאוד מהאווירה, מהמשחקים ומחווית הלמידה עצמה.אנחנו מאוד נהננו, אנחנו ממשיכים את התהליך בחוג שבועי וחוזרים בקיץ להמשך. וגם שמחים להמליץ לכל המעוניין מאחלת בהצלחה

יעל
יעל
מרגש ומקסים !!! יולי מאד נהנתה בלימודים באווירה הטובה ובכלל בכל ההתנהלות שהייתה תורמת ובונה. ציטוט: "דניאלה היא ממש קשוחה! אצלה לומדים ממש קשה." והוסיף, "זה מה שהייתי צריך בבית הספר - מורים קשוחים"

תמי
תמי
לדניאלה וצוות המורים, זו השנה השלישית שיעלי משתתפת בקייטנת אנגלית ואנו מרוצים מאד. ראשית, זו קייטנה איכותית ביותר בה האנגלית מועברת במקצועיות ובאינטנסיביות וכל זה BY THE WAY, באווירת קאנטרי ובריכה ושאר כיופים. הסיבה המרכזית שבחרנו שוב להרשם היא שהקייטנה הזו פשוט "מסדרת" את כל השנה באנגלית. הרבה תודה והערכה,

ענת
ענת
השיפור הכי גדול הוא ביחס שלו למקצוע. הוא היה מאוד מתוסכל וזה הקרין על היכולת שלו ללמוד ולהבין. הוא מאוד נהנה בקייטנה ובגלל שיש לו חוויה חיובית הוא מצליח ללמוד ולהפנים.אני חושבת ששניהם עשו קפיצה במהלך הקייטנה, אצל עומר זה מורגש יותר. תעדכני אותי כשיהיו לך פרטים סופיים לגבי לוחות הזמנים של החוגים. תודה רבה

שרון
שרון
שלחנו את מאיה בת השבע שעולה לכיתה ב לקייטנה כשנה לאחר שחזרנו לארץ מארה״ב בתום שהות של שש שנים. מאיה דוברת אנגלית ורצינו לשמר את השפה . מאיה למדה לקרא ממש יפה במשך השבועיים, מאוד נהנתה בקייטנה וחזרה חדורת מוטיבציה לקרוא ולהצטיין באנגלית! ושאלה אם אפשר לשלוח אותה גם לקייטנת קריאה בעברית , כך שהאוירה בקייטנה השפיעה על המוטיבציה שלה לצמוח בלימודים בכלל.
גלית
גלית
את "אביב אנגלית" ואת דניאלה הכרתי במקרה כאשר שוטטתי לי באינטרנט וחיפשתי לילדיי קייטנת אנגלית. "נפלתי" על האתר של אביב אנגלית במקרה והוא משך את עיניי. ילדיי, שהיו אז בני 10 ו – 7, יצאו מהקייטנה כך שבני בן ה - 7 החל לקרוא באנגלית ובתי החלה לקשקש קצת (דבר ממנו חששה ביותר) והכי חשוב – הם אפילו נהנו!!! ואפילו מאוד!!!! משם החל "הרומן" בינינו - הילדה הלכה נוטלת חלק בחוגים במשך השנה ובכל קייטנה הם באו יחד ושיפרו את האנגלית מאוד. זה כל כך מוצלח ככה שבכל שבועיים קייטנה לומדים את מה שלומדים בחצי שנה של חוגים והעיקר - "השנאה" הגדולה של בתי לאנגלית התחלפה לה אפילו בהתלהבות קלה... כיום אנחנו מה"מכורים" ויודעים שבכל שנה בקיץ עושים "מרתון" או "קייטנה" וזה נותן קפיצה ענקית לשנה שלמה. אז תודות לדניאלה ולמורים הנפלאים.

דנה
יעל

מעונינים להירשם לחוגים?

לחצו על הכפתור ומלאו את הטופס המקוון יש למלא את כל הפרטים ולהשלים תשלום לאחר שיעור הניסיון.

מעונינים להירשם לקייטנה?

מלאו את כל הפרטים בטופס המקוון והשלימו תשלום לאחר שיעור ניסיון. ההרשמה אינה כרוכה בתשלום.

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות של הורים בנושא חוגים שנשאלו במהלך השנים יכולים לעזור גם לכם.