אנגלית אונליין
קורסי בזק
קורסי קייץ

קורסי אנגלית לפי נושאים
מרגישים בשינוי אחרי 2 מפגשים
עם מיטב המורים ובשיטה הייחודית לנו

חומרי לימוד אנגלית
לתלמידים ולמורים

סדרת ספרים ללימוד הקריאה

ספרים להקניית הקריאה ביעילות ובמהירות מירבית כולל מענה ייחודי ללקויי למידה ובעלי דיסלקצייה. השיטה מקנה קריאה עצמאית ומדוייקת, בזמן קצר במיוחד ומתאימה במיוחד לקורא העברית בכל גיל.

סדרת ספרים לשיפור השפה

סדרת בת 6 ספרים ללימוד השפה האנגלית מרמה אפס משלבת מן העמוד הראשון אוצר מילים ותשתית. התלמיד לומד לעקוב אחרי התבנית ולשלב אוצר מילים חדש בהתאמה. הסדרה מלמדת אוצר המילים בצורה מתפתחת בהתאם להתפתחות אוצר המילים בשפת אם ומתרגלת אותו בתבניות דקדוקיות.

סדרת ספרים לשיפור הבנת הנקרא

מרמה אפס בשיטה ייחודית – יותר הגיון משפר זיכרון. תירגול ייחודי של הבנת הניקרא בשיטה של השערת המילים החדשות מתוך ההקשר. שימוש בלוגיקה במקום חיפוש במילון מתרגל חשיבה עצמאית ומבטיח זיכרון ארוך טווח והתמודדות מוצלחת עם קטעים להבנת הנקרא גם במבחנים.

משחקים ללימוד אנגלית

משחקי זיכרון למודעות פונולוגית והקניית בסיס הקריאה, אוצר מילים ומיספרים באנגלית. המשחקים מלווים את תהליכי הלמידה של ספרי הלימוד שלנו ומגבירים את המוטיבציה ללמידה, ההנאה והזיכרון לטווח ארוך. המשחקים מתאימים לכל גיל וללקויי למידה.

משחקי למידה און ליין online

כל המשחקים כעת בפיתוח לשימוש ע”י הקהל הרחב ובשיעורי online

הפוסטרים וכרטיסי ההברקה flashcards

הפוסטרים מאפשרים פעילות רב גונית בכיתה ומחוצה לה. הם עשויים בד “שמשונית” ובהיותם רחיצים הם יכולים להיות גם מונחים על הרצפה. הנושאים הקיימים הם צבעים, חיות, שמות עצם, פעלים ושמות תואר. אוצר המילים הוא אוצר מילים בסיסי שימושי

המלצות
המלצות
בפסח 2015 שמחנו לקחת חלק בקייטנת אנגלית של "אביב אנגלית" היינו קבוצה של 5 ילדים מכיתה א.... ולמרות שאלה היו רק 5 ימים של 4.5 שעות כל יום הילדים הספיקו כמעט לסיים את תוכנית הקריאה, למדו מילים בסיסיות דרך מישחקים, חוו חווית למידה מרתקת ונהנו מאוד מהאווירה, מהמשחקים ומחווית הלמידה עצמה.אנחנו מאוד נהננו, אנחנו ממשיכים את התהליך בחוג שבועי וחוזרים בקיץ להמשך. וגם שמחים להמליץ לכל המעוניין מאחלת בהצלחה

יעל
יעל
מרגש ומקסים !!! יולי מאד נהנתה בלימודים באווירה הטובה ובכלל בכל ההתנהלות שהייתה תורמת ובונה. ציטוט: "דניאלה היא ממש קשוחה! אצלה לומדים ממש קשה." והוסיף, "זה מה שהייתי צריך בבית הספר - מורים קשוחים"

תמי
תמי
לדניאלה וצוות המורים, זו השנה השלישית שיעלי משתתפת בקייטנת אנגלית ואנו מרוצים מאד. ראשית, זו קייטנה איכותית ביותר בה האנגלית מועברת במקצועיות ובאינטנסיביות וכל זה BY THE WAY, באווירת קאנטרי ובריכה ושאר כיופים. הסיבה המרכזית שבחרנו שוב להרשם היא שהקייטנה הזו פשוט "מסדרת" את כל השנה באנגלית. הרבה תודה והערכה,

ענת
ענת
השיפור הכי גדול הוא ביחס שלו למקצוע. הוא היה מאוד מתוסכל וזה הקרין על היכולת שלו ללמוד ולהבין. הוא מאוד נהנה בקייטנה ובגלל שיש לו חוויה חיובית הוא מצליח ללמוד ולהפנים.אני חושבת ששניהם עשו קפיצה במהלך הקייטנה, אצל עומר זה מורגש יותר. תעדכני אותי כשיהיו לך פרטים סופיים לגבי לוחות הזמנים של החוגים. תודה רבה

שרון
שרון
שלחנו את מאיה בת השבע שעולה לכיתה ב לקייטנה כשנה לאחר שחזרנו לארץ מארה״ב בתום שהות של שש שנים. מאיה דוברת אנגלית ורצינו לשמר את השפה . מאיה למדה לקרא ממש יפה במשך השבועיים, מאוד נהנתה בקייטנה וחזרה חדורת מוטיבציה לקרוא ולהצטיין באנגלית! ושאלה אם אפשר לשלוח אותה גם לקייטנת קריאה בעברית , כך שהאוירה בקייטנה השפיעה על המוטיבציה שלה לצמוח בלימודים בכלל.
גלית
גלית
את "אביב אנגלית" ואת דניאלה הכרתי במקרה כאשר שוטטתי לי באינטרנט וחיפשתי לילדיי קייטנת אנגלית. "נפלתי" על האתר של אביב אנגלית במקרה והוא משך את עיניי. ילדיי, שהיו אז בני 10 ו – 7, יצאו מהקייטנה כך שבני בן ה - 7 החל לקרוא באנגלית ובתי החלה לקשקש קצת (דבר ממנו חששה ביותר) והכי חשוב – הם אפילו נהנו!!! ואפילו מאוד!!!! משם החל "הרומן" בינינו - הילדה הלכה נוטלת חלק בחוגים במשך השנה ובכל קייטנה הם באו יחד ושיפרו את האנגלית מאוד. זה כל כך מוצלח ככה שבכל שבועיים קייטנה לומדים את מה שלומדים בחצי שנה של חוגים והעיקר - "השנאה" הגדולה של בתי לאנגלית התחלפה לה אפילו בהתלהבות קלה... כיום אנחנו מה"מכורים" ויודעים שבכל שנה בקיץ עושים "מרתון" או "קייטנה" וזה נותן קפיצה ענקית לשנה שלמה. אז תודות לדניאלה ולמורים הנפלאים.

דנה
יעל
פוסטים נבחרים